دهکده موسیقی

این وبلاگ در مورد هنرمندان عرصه موسیقی داخلی اعم از آلبومهای جدید ، برنامه کنسرتها ، مصاحبه ها و ... است

دهکده موسیقی

این وبلاگ در مورد هنرمندان عرصه موسیقی داخلی اعم از آلبومهای جدید ، برنامه کنسرتها ، مصاحبه ها و ... است

ساعت ۲۵ شب

 آلبوم جدید رضا یزدانی خواننده راک کشورمان با عنوان «ساعت25 شب»  توسط شرکت تصویر دنیای هنر منتشر شد. این آلبوم دارای 11 قطعه است که تمامی کار آهنگسازی آن بر عهده رضا یزدانی بوده است. برای تنظیم قطعات نیز از بهروز پایگان وند و آرش زمانیان استفاده شده است.

"میعادگاه"، "اتاق یخ زده"، "کوچه ملی"، "ساعت 25 شب"، "حس تاریخ"، "کی فکرشو می کرد"، "پیکان"، "ترسو ترین مسافر"، "ترانه های خط شکن"، "نبین رنگ غصه" و "داغ" قطعات آلبوم "ساعت 25" هستند که با ترانه‌هایی از آرمین ابراهیمی، پدیده نیشابوری، علی کمارجی نژاد، حمید زاهد زاده، مرتضی امیری و سیاوش میرزایی ساخته شده‌اند. آهنگ های این آلبوم درقالب پاپ، پاپ راک، سافت راک، لاتین ساخته شده‌اند .  حامد بهداد بازیگر خوب کشورمان نیز در یکی از قطعات به عنوان خواننده مهمان حضور دارد. همچنین رسول ترابی و علی گرجی مدیران اجرایی این آلبوم هستند .

 

همچنین یزدانی که پیشتر در فیلم «طهران؛ تهران» به کارگردانی رضا کرم‌پور، در نقش یک خواننده و نوازنده جلوی دوربین رفته بود، اوایل شهریور‌ماه دومین تجربه سینمایی خود را آغاز خواهد کرد. 


 

                         

نظرات 9 + ارسال نظر
دکتر خودم جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

سلام.
خیلی خوبه که شما تولید محتوای مفید میکنید،
برا من یکی جالب بود.
امیدوارم که در این راه موفق باشید.
+ راک چطوریه؟ آرامش بخشه؟

arash جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ب.ظ http://starend.blogsky.com/

سلام من اومدم

فریبا شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:42 ق.ظ http://roozegarr.persianblog.ir

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام عسیسم... دلم یه ذره شده بود جیجری... امان از این کامپیوترا که گاهی ادمو در حد انفجار کلافه می کننمثل امروز که پی سی من نمیذاره قسمت جدید ترمه رو بذارم
کامنتتو دیدم خیلی ذوق کردم به خدا
والا راستشو بخوای رویا جان من تا حالا از این اقای یزدانی عزیز اهنگ نگوشیدمو نمی شناسمشون ولی چون بهم ثابت شده که تو خوش سلیقه ای(از پست قبلی کاملا مشخصه) حتما سی دیشو تهیه می کنم عسیسم...
بیشتر به من سر بزن...
بوووووووووووووووووووووووووس

فریبا شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ب.ظ http://roozegarr.persianblog.ir

دیووووووووووووووووووووووونه ی اهنگ وبتم...
هر بار میام گوش می دم گریه می کنم به خدا...
ترمه به روزه عزیزم...بووووووووووووووووووووووووووس

فریبا دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:38 ق.ظ http://roozegarr.persianblog.ir

سلااااااااااااااااااااااااام رویا جون جونی خودم...
صبح روز تعطیل بخیر عسیسم
دخملیم از رضا یزدانی اهنگ زیاد داره فدات شم... حتما می گوشم...
راستی خیلی احتمال می دم این اقای یزدانی همسایه ی دوران کودکی من باشه... اگه اون باشه من با خواهرش خیلی جور بودم... باید یه تماس با دوستم بگیرم ببینم این اقای هنرمند همون همسایه ی ماست یا نه
اگه اون باشه که گمونم ابروهاشو برداشته باشهچون یادمه که خیلی ابرو داشت...
نتیجه ی فضولیم که کامل شه بهت می گم حتما... بوس بوستو هام هام...

فریبا سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ق.ظ http://roozegarr.persianblog.ir

سلااااااااااااااااااام رویا خانومی جیجر...
روزت خوش...
عسیسم تو که با خبرت منو ذوق زده کردی فدات شم لطف می کردی ادرسو مکان یا تلفن محل برگزاری کنسرتا رو هم می نوشتی دیگه...
من قطعا شرکت می کنم و اگه خدا بخواد و ببینمت که ذوق مرگ می شم
منتظر ادرسما... اگه لینکی هم هست که اطلاعات کامل بده برام بذاری ممنونت می شم... جیجر شما رو...

فریبا چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:25 ق.ظ http://roozegarr.persianblog.ir

سلاااااااااااااااااااااااااام گل دوس داشتنی من...
قبل از هر چیز باید بگم که لینک شدی عزیزم...
دوباره که نزدی کامپیوترو منفجر کنی؟
ادرس و محل دقیق کنسرت احسان جان جان یادت نره و در نهایت:
نمیشه به فریت گفت نویسنده ولی دو سه تا کتابی تا حالا چاپ کردم... تو کنسرت که ببینمت با احترام تقدیم می کنم...
مواظب خودتو کامپیوترت باش جیجرم... بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

فریبا پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:48 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااام خانوم خانوما
صبح ۵شنبه ت خوش
یه چیزی می گم از دستم عصبانی نشی چپ چپم نگام نکنیا...
تو که گفتی فدات شم خب شماره تلفن رزرو بلیطشم برام میذاشتی دیده... یا لینکی که این اطلاعات توشه رو بهم بده لطفا... ای جیجر شما رو...
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

حسین محمدنژاد پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ق.ظ http://www.eskan.blogsky.com

سلام رویا خانوم
خوبی ؟
اخبار سایتت قابل ستایشه
آفرین
من لینکت کردم.
شما هم منو با اسم حسین لینک کن.
راستی من یه سایت تخصصی در مورد برق قدرت دارم.اگه دوست داری و امکانش هست لینکش کن.
آدرس سایت اینه :
www.bargh-ghodrat.ir
این سایت برق رو با اسم سایت تخصصی برق قدرت لینک کن.
ممنونم میشم.
فدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد